Zondagsschool Zondagsschool

Samen op weg naar het Kerstfeest

In de aanloop naar Kerst is er weer zondagsschool voor de kinderen van de basisschool uit Dwingeloo, Diever en omgeving. Samen werken we op drie Adventszondagen toe naar de bijzondere periode van kerst. We sluiten de zondagsschool af tijdens het Kinderkerstfeest in de Sint Nicolaaskerk op vrijdag 22 december om 17.00 uur. Daar krijgen de kinderen van de zondagsschool een bijzondere rol!
De zondagsschool is op zondag 3, 10 en 17 december in het nieuwe bijgebouw van de Sint Nicolaaskerk. We starten elke zondag o 10:00 uur. Op 10 december is er een kerkdienst in de Sint Nicolaaskerk. Deze dienst zullen we voor een korte tijd bijwonen.
Heb je zin om ook mee te doen met de zondagsschool? Leuk! Geef je dan op bij:
Dorien Benning-de Wal of Karlien Luitjes via info@hervormddieverdwingeloo.nl.
We hopen weer veel kinderen te zien!
Kinderen, ouders en opa’s en oma’s zijn vrijdag 22 december om 17.00 uur van harte welkom bij het kinderkerstfeest in de Sint Nicolaaskerk in Dwingeloo. De kinderen van de zondagsschool van de Hervormde Gemeente Dwingeloo en Diever krijgen tijdens het kerstfeest een bijzondere rol in het kerstspel. Een pianist zorgt voor muzikale omlijsting, de bekende kerstliederen worden gezongen en er wordt een mooi kerstverhaal verteld. Iedereen is van harte uitgenodigd om het kerstfeest samen met de kinderen te vieren.