vrijdag 12 april 2024

Maaltijdavond in de Nicolaaskerk.

vrijdag 12 april 2024
 Dwingeloo, Nicolaaskerk

Wij nodigen u uit voor een gezamenlijk  “kerk-etentje” in de Nicolaaskerk.
Een ieder die meedoet zorgt voor een deel van het menu: iets vooraf, een deel van het hoofdgerecht, of iets toe. We delen het goede dat er te eten en drinken is. De culinaire bijdragen moeten wel even op elkaar afgestemd worden.
U weet wat de bedoeling is. U maakt voor uzelf iets dat u heel lekker vindt. En u maakt genoeg om dat met anderen te delen.
Bent u geen keukenprins(es) dan is een mooie bos druiven, een kaasplankje, een wijntje of een sapje natuurlijk ook een goed idee.
Sinds de verbouwing is er gelegenheid in de keuken, om iets warm te houden.
En om goed groen bezig te zijn neemt u eigen bordje, kom, glas en bestek mee.
Tussen de menu’s door mag u ons verrassen met een verhaaltje, een gedicht, of iets anders wat u graag wilt delen met ons.
Wij hopen op een genoeglijke avond met elkaar, immers samen eten is gezellig en verbindt mensen.
In de kerk ligt de komende zondagen ook een intekenlijst voor deelname.
Graag opgeven, zo mogelijk voor 1 april  bij Elly Bolding, 0521-592479 of email:
r.e.bolding@ziggo.nl