woensdag 20 maart 2024

Een avond van reflectie op het leven en de liederen van Leonard Cohen

Datum:
 woensdag 20 maart 2024
Tijdstip:
 20:00 uur, kerk open 19:30 uur
Locatie:
 Nicolaaskerk, Dwingeloo (Brink)
Prijs:
 € 5,00 p.p. (is incl. koffie, contant te voldoen bij ingang)

Poster van het programma

Op woensdagavond 20 maart staat de Nicolaaskerk in Dwingeloo in het teken van een bijzondere avond gewijd aan de herinnering van de legendarische dichter en zanger Leonard Cohen (1934-2016). Cohen, bekend om zijn diepgaande teksten en tijdloze melodieën, heeft met zijn muziek generaties geïnspireerd en geraakt.
Tijdens deze gedenkwaardige avond zal Frank Kazenbroot het leven van Leonard Cohen belichten, waarbij hij zich richt op de spirituele en filosofische aspecten die zo kenmerkend waren voor Cohens werk. Als voormalig kloosterling en nu geestelijk verzorger in een ziekenhuis, brengt Kazenbroot een uniek perspectief op Cohens zoektocht naar betekenis, wijsheid en verlichting.
Het programma omvat een selectie van zeven van Cohens meest geliefde nummers, waaronder tijdloze klassiekers als "Suzanne" en "Hallelujah". Deze nummers, doordrenkt met spirituele en existentiële thema's, hebben de kracht om de diepste emoties en gedachten van het publiek te raken.
De avond belooft een meditatieve en betekenisvolle ervaring te worden, waarin de rijke erfenis van Leonard Cohen wordt gevierd en geëerd. We heten iedereen van harte welkom om deze speciale avond bij te wonen en samen de tijdloze schoonheid van Leonard Cohens werk te vieren.

Sluit je aan bij deze bijzondere avond en laat je inspireren door het werk van Leonard Cohen.