zondag 28 januari 2024

Internationale ontmoeting voor christenen in Noord-Nederland

zondag 28 januari 2024
 Dwingeloo, Nicolaaskerk

Zondag 28 januari is er een bijzondere bijeenkomst in de Nicolaaskerk in Dwingeloo. Een ontmoeting van christenen met allerlei mogelijke talen en achtergronden.Eerst is er een viering met voorgangers in maar liefst zes talen (Nederlands, Engels, Oekraïens, Tigrinya, Arabisch en Farsi).
Na die viering, waarin we samen zingen en bidden, is er ruimte voor ontmoeting - en achteraf een Bingo!
Deze bijeenkomst is voor iedereen, of je nou je hele leven al in Nederland woont, of nog maar net.
Hieronder vind je een poster met een uitnodiging en meer informatie in verschillende talen. Ook is er een meertalige website met meer informatie:
Omdat mensen met verschillende talen verspreid over Noord-Nederland wonen, willen we iedereen die geïnteresseerden in zijn netwerk heeft, vragen de uitnodiging (het liefste persoonlijk) te delen.
Voor mensen die geen vervoer hebben om naar Dwingeloo te komen, hebben we verspreid door de omgeving vrijwilligers die willen helpen. Als je daar gebruik van wil maken, kun je een mailtje sturen naar
wimklaassen@yahoo.com. Bij dat mailadres kan je ook terecht voor meer informatie.

Iedereen is van harte welkom! Dus kom jij ook? We ontmoeten je graag op 28 januari om 14:00 uur in de Nicolaaskerk aan de Brink in Dwingeloo.