woensdag 13 maart 2024

Stiltemeditatie, deze keer begeleid met klankschalen

woensdag 13 maart 2024
 Pancratiuskerk, Diever

De werkgroep Bezinning en Inspiratie van de hervormde gemeente Diever-Dwingeloo organiseert elke maand een meditatiebijeenkomst, dit keer in de Pancratiuskerk in Diever op woensdag 13 maart om 19.30 uur in het koor van de kerk.

Vanuit de drukte van de dag komen we tot rust. Hennie Zoer zal ons daarin begeleiden met klankschalen afgewisseld met een moment van stilte. Dan kan het gebeuren dat we in verbinding komen met de kern van ons wezen. De bron van liefde en licht in onszelf.

Iedereen die behoefte heeft aan stilte – of een poosje stil wil zijn in het koor van onze mooie kerk – is van harte welkom. De klankschalen geven aan deze meditatie een extra dimensie.
We beginnen om 19.30 uur en het duurt ongeveer een uur.
Na afloop is het mogelijk even na te praten onder het genot van een kopje thee.

Als je interesse hebt kun je je opgeven bij:
Immy Zuidema telefoon: 0521 -590089 en mail:
immy.zuidema@home.nl
of bij Jacomijn Coumou: telefoon: 0521-593919 en mail: jacomina.coumou@freenet.de
Kosten: vrijwillige bijdrage.

De eerst volgende meditatieavonden zijn op de woensdagen 10 april en 8 mei in de Pancratiuskerk in Diever. Aanvang 19:30 uur