zaterdag 25 juni 2022

zaterdag 25 juni 2022
 Diever

Stiltewandeling

In Nederland is veel lawaai. We leven met veel mensen op een relatief klein oppervlak. Gelukkig zijn er veel plekken in ons land waar je rust en stilte kunt ervaren. Drenthe is een van de provincies waar dat bij uitstek voor geldt. Veel Nederlanders ontdekken dit nu zij binnen eigen land op vakantie gaan. Is er ook dan nog stilte en rust te vinden? Dat gaan we ontdekken en meemaken.
Op woensdagmorgen 18 augustus om 10.00 uur organiseert de werkgroep Bezinning & Inspiratie van de hervormde gemeenten Diever en Dwingeloo een stiltewandeling. Deze begint en eindigt bij de Pancratiuskerk in Diever. We zullen verschillende routes wandelen, eerst alleen, daarna in tweetallen, waarbij een enkele gedachte, een vraag of een opdracht ons zal begeleiden. De duur van de wandeling varieert van 45 minuten tot een uur.

Bent u nieuwsgierig geworden of al direct enthousiast om mee te doen? Dan kunt u zich opgeven bij Immy Zuidema (tel. 0521-590089 / mail:
immy.zuidema@home.nl) of
Daan Bargerbos (tel. 0521-769070 / mail: dominee@nicolaaskerk-dwingeloo.nl)